Sunday, January 01, 2006

新年瑣碎事



2005年終於過去了(很老土的說)



貓相展圓滿結束。感激各位蒞臨參觀和幫忙在網上發消息的朋友。
相片稍後發放^^

今日清場後,把物品由灣仔送回西環的office,然後坐叮叮到銅鑼灣晚飯。晚上八時多,銅鑼灣已經擠滿人。走了幾家餐廳,找到吃飯的地方,吃過西年夜飯,再坐巴士回元朗。

經過元朗巿,想起貓貓的糧快吃乾了,還好貓糧店還未打烊,進去訂了糧。
可能是除夕的關係吧。。。心情特別輕鬆。。。拿錢的手也特別寛鬆。。。
所以,買了雙面花花床和聞起來像豬肉乾般香噴噴的雞肉乾給貓貓們當新年禮物。

貓貓們不要睡到新床上,想必因為沒有我的「臭腳味道」吧。嗯,正好,我把他們的花花床充當臨時地毯。





*




* * * * * *

早幾天帶了小福到攝影展的Gallery中。她沒有害怕,只要15分鐘便適應了新地方,也不怕陌生人,整天玩得很高興。唯有當一對小朋友來參觀時,把小福嚇得躲到電腦後面,最後我要出動罐頭才令她的心情平伏下來。後來回家,算一算她離家整整10個小時!可是回來後也沒有累得立即睡著,反而一直在咬著毛巾被子擠奶。看來,她過了很愜意的一天呢!

12 Comments:

Blogger 熊貓西西里 said...

Happy New Year!!
新一年你與貓地們一定要幸福喔!

http://ceciliapanda.blogspot.com/2006/01/welcome-2006.html

8:04 PM  
Blogger Ric. 馬城 said...

happy new year~

8:58 AM  
Anonymous 小莉 said...

我想....你所說的一對小朋友...
不可能是我和我的男友吧??
我倆快成年啦....
雖然我們樣子看來很孩子氣...><"

在較早前已來了相展了...
貓兒很可愛啊...亦拍攝得十分好,,,,
當天本來是想買衫的...
但幸運地給我見到小福....太高興啊!
哈哈....現在我留了言...
我叫小莉....多多指教啊"

1:13 PM  
Blogger siufu said...

小莉你好!

哈哈, 我說的小朋友, 是真正的小朋友, 一個四歲一個七歲呢 ^^

11:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

我好唔開心, 我因為一段時間無看你的網頁, 錯過佐你的相展, 我想問下你幾時會再有相展, 或者你會唔會將啲相編輯做一本書呢!!
仲有最唔開心就係錯過同小褔見面的機會囉
:(
多多上

6:52 PM  
Anonymous gulu said...

想問一下,花花貓床,是在元朗那裡買呢... 也想買給我家的貓們。謝謝~

8:01 AM  
Blogger siufu said...

花花床是在「愛犬天地」買的
佢個套可以拆出來洗.. so good

8:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

我覺得又一次唔開心囉, 我咁支持你的網頁,問下你會唔會張啲相放埋一起出書, 點知又唔答, 人地問你cushion係邊度買你就答..唉!!
多多上

11:48 PM  
Blogger siufu said...

多多,唔好意思啊,miss左你個問題...
唔好嬲... 叫小福o錫返...

相展呢, 我都想搵多個location再搞, 但未firm可唔可以搞到呢
出書呢, 暫時未有呢個打算, 其實展出的相片部份係舊書的作品. 依家我整緊個web exhibition, 可以睇返今次的展出作品, 請耐心等候 ^^

8:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

嘩!!!開心到暈低佐啦...好開心, 我可以....kekke得到小褔一吻...嘩!!雖然我上次中唔到六合彩, 但有小褔錫番, 我都好似中頭獎咁開心囉...好我等有機會見到小褔, 我一定攞....佢....香吻...
咁我就耐心等你的web exhibition, 同埋小褔一吻啦 :) :>

多多上

8:13 PM  
Anonymous gulu said...

謝啦~

6:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

siufu,

係六合個網站見到d相,好遺憾作為小福既蕃薯都冇大力去支持與參與....好sorry!
眼見小福隻右眼好似有問題,請問佢幾好嗎?


十分擔心小福既蕃薯
songchu上

8:26 PM  

Post a Comment

<< Home